Delo zavoda Poljanska dolina

23.7.2020

Na Zavodu za turizem in kulturo Poljanska dolina smo se odločili, da vam bomo redno z izidom Podblegaških novic poročali tudi o naših aktivnostih.

V obdobju epidemije covida-19 smo ugotovili, da imamo že kar staro strategijo temeljev in arhitekture produkta in blagovne znamke Poljanska dolina. Zato smo se odločili, da jo bomo renovirali in posodobili v skladu s trajnostnimi načeli, željami in cilji v sklopu nadaljnjega razvoja turizma na destinaciji. V okviru tega bomo pripravili nove in sveže produkte, ki bodo vabili turiste v našo dolino, prenovili bomo spletno stran in vzpostavili boljše trženje.
V okviru enega od teh ciljev poteka tudi uspešen projekt Zelene sheme slovenskega turizma, na katerem trenutno pridobivamo mnenja obiskovalcev in turističnega gospodarstva. Če želite tudi vi izraziti svoje mnenje o življenju in turizmu v občini, lahko izpolnite anketo za prebivalce na povezavi ali preko QR-kode.
Ker vemo, da je osebni stik eden najpomembnejših, smo začeli redno obiskovati ponudnike Poljanske doline. Pri njih se ustavimo, pogovorimo in si izmenjamo želje, novosti. Odzivi z obeh strani so bili pozitivni, saj smo si vzeli čas za osebni stik in prisluhnili drug drugemu.

Kristina Bogataj