Interes za e-oskrbo presegel pričakovanja

21.7.2022

Telekom Slovenije, ki je bil s konzorcijskim partnerjem Zvezo društev upokojencev Slovenije na javnem razpisu izbran za izvajanje projekta ministrstva za zdravje E-oskrba na domu, je v dobrem mesecu prejel že več kot tri tisoč vlog, za zdaj pa storitev v okviru projekta uporablja okoli šeststo upravičencev, so sporočili iz Telekoma Slovenije.

Uporabniki omenjene storitve lahko kadarkoli, 24 ur na dan, pokličejo
asistenčni center s preprostim pritiskom na gumb varovalnega telefona, ki je
nameščen v njegovem domu, ali s pritiskom na gumb za klic na pomoč na zapestnici. Poleg zapestnice uporabnik prejme tudi mobilni detektor gibanja na obesku, ki samodejno zazna padec in ob tem sproži klic v asistenčni center. Za začetek uporabe je potrebna namestitev opreme, ki jo izvede tehnik Telekoma Slovenije. Uporabo storitve v okviru omenjenega projekta sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada za pet tisoč upravičencev, e-oskrba pa ni vezana na to, pri katerem operaterju upravičenci sicer uporabljajo mobilne ali fiksne storitve. »Vedno več starejših, invalidov in kroničnih bolnikov si želi čim dlje bivati v svojem domačem okolju, obenem pa so pri tem pogosto prepuščeni sami sebi. Če padejo ali se počutijo zelo slabo ali jih zadene možganska kap, pogosto ne zmorejo do telefona ali soseda, da bi poklicali na pomoč. Pri tem je lahko v izjemno pomoč E-oskrba. Na ta način v skrbi za starejše vsaj delno razbremenjujemo tudi svojce, ki tako vedo, da bo za organizacijo pomoči takoj poskrbelo usposobljeno zdravstveno osebje,« je poudaril Peter Pustatičnik, vodja E-oskrbe in E-zdravja pri Telekomu Slovenije.