Nov sistem upravljanja čakalnih vrst

21.9.2023

Za upravljanje čakalnih vrst so na Upravni enoti Škofja Loka uvedli številke, ki jih stranke prevzamejo na avtomatu ob vstopu v prostore upravne enote.

Na Upravni enoti Škofja Loka so na novo vzpostavili sistem upravljanja čakalnih vrst v sprejemni pisarni. Stranke ob vstopu v upravno enoto tako po novem prevzamejo številko na avtomatu za upravljanje čakalnih vrst, bodisi fizično bodisi s skeniranjem QR kode. Svoj status v vrsti čakajočih v nadaljevanju lahko spremljajo na informativnem ekranu pred sprejemno pisarno ali po aplikaciji s pomočjo skenirane QR kode.

Kot so pojasnili na upravni enoti, so s to novostjo poskrbeli za boljšo organiziranost čakajočih strank, obenem pa sistem upravljanja čakalnih vrst omogoča strankam, da po aplikaciji spremljajo svoj status v čakalni vrsti. »V praksi to pomeni, da v primeru daljše čakalne dobe strankam ni več treba stati v vrsti, ampak si ta čas lahko drugače organizirajo, svoj status pa spremljajo po aplikaciji, ki jim sporoča, koliko oseb je še v čakalni vrsti pred njimi.« Obenem omogočajo še enostavno in uporabnikom prijazno možnost rezervacije termina, ki jo lahko opravijo na spletni strani, mobilni napravi s QR kodo, s pomočjo navodil avtomatskega telefonskega asistenta na številki 04 555 01 11 ali s pomočjo navodil po elektronski pošti: narocanje.ueskloka@gov.si. »Rezervacija bo aktivna samo in izključno do roka rezerviranega termina,« so opozorili na upravni enoti in dodali, da bodo v primeru, da stranka zamudi termin in bodo številko že klicali, rezervacijo brisali. Za dostop do storitve bo v tem primeru treba pridobiti novo številko.

Mateja Rant